HTML

*c.a.r.p.e. d.i.e.m.*

"Álom: éppen attól más, hogy merész, szabad, miként az ébrenlét sosem, hiszen elrejtett fiókok mélyére dugdosott képeket rángat elő; tör, zúz, ordít, megbosszulva a nappal fegyelmezettségét; megszínesíti a színtelent, a komisz varázsló. " Vavyan Fable

Visszhangot vert...

Miről is...

2008.05.20. 23:55 Black Fairy

Pieces

~ Angol érettségi: 89% írásbeli. Folytatása következik... szóbeli -június vége-.
Egész jó, végülis örültem. Csak az a magnó ne lett volna olyan amilyen. No mostmár mindegy is. Maximalizmusom tesz a 'sírba'.
~ Magyar verseny- jövő hét (kérdőjeles) Édes Anyanyelvünk 
~ Júniustól jogsi.
~ Ha egy barátomnak fájdalmat okoznak, olyan, mintha nekem okoztak volna fájdalmat. Tudta előre. Tudtam előre. Utaltam. Levette. Bízott. Ott vétette el. Szeretem. Szeret. Támogatom. Vidítom, pedig erős. Vidít, ha nekem kell. "Miért nincs több olyan lány, mint Te". I will never forget it. Délután elveinkkel ellentétben állóan elmentünk a Mekibe jegeskávézni - jeges csoki, szívószál rulz >hosszútörténeteinksoragazdagodott<. Felhőtlen vidámság, nevetés. Négyen nagyon kölykök. Egy megünnepelendő szülinap tervezése.   
~ Felkerült a SZIN programja. Le sem lehetett lőni du. Vadalma effektus ismét beállt.  Telefon Bettinek - együttörvendezés. Kellett neki is, nekem is. 
Road, Kowalsky, Alvin, Auróra, TCS, Depresszió, Within Temptation!, Quimby,Kispál, 30y, Atomtirta, HS7,Aljas Kúszóbab, Macskanadrág etc.      
~ Este. Pozitív. Egy szarnak ígérkező film is viselhető megfelelő társaságban. Sc-fi téren művelődök hála egy malkavita 'jóembernek'. Aki az én mocskom, mellesleg. De merő szeretetből.
~ Vasárnap Republic. Ősszel voltam először. Feelinges volt. Mennyire mást jelentett akkor egy szám, s mennyivel másabb jelentéssel bír most. Tudom: sablonos, nyálas, elcsépelt, de nekem akkor is fontos.


Republic - Szeretni valakit valamiért

"Hosszú az út míg a kezem a kezedhez ér..."
"Ne tudja senki ne értse senki, hogy mér'..."

A Republic egy olyan zenekar, amelynek a számai mindig kötődtek az életemhez. Egy -egy korszakomra egy-egy szám emlékeztet. Vannak, amiknek emlékét elviszi az idő, de akad olyan is, ami örökre egy emberhez, jelenethez, érzéshez kapcsolódik.

One memory:

 

 

 

 Another:

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://blackfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr9479702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dior · http://myself.blogol.hu 2008.05.21. 22:33:51

Wíí, nagyon gratulálok Kincsem :*
Ilyen ügyesen a többit is ^^

Istenem... most néztem ezt a fesztivált, nekem ott a helyem... *---* Istenem... akkor együtt bulizhatnánk és... én most... majd beszéljünk, jó? *ölel*

Black Fairy 2008.05.22. 17:46:40

Imádlak, szívem és köszönöm a támogatásod! =)

Wááááááá!=D *kiugrikabőréből* Gyere édes, akkora bulit csapunk, hogy egy életre megemlegeti a Feszt népe... Beszéljünk, csak szólj. MSN-re is felmászok a kedvedért, bármi! *mertugyealapbólolyansokszorjárokarra =P*

Veled vagyok továbbra is szívem... Csók és öleléshegyek

Dior · http://myself.blogol.hu 2008.05.22. 18:41:50

Mindenképp ott leszek, úgy alakítom az egészet ^^ Megyünk sátorozni :D ~sátor-rulez xD

Jaaj, Istenem, el sem hiszed, ez mennyi erőt ad nekem... ott kell lennem, Veled kell lennem. Fel foglak hívni, vagy e-mail (egyelőre még intézkedem), de... együtt leszünk végre :) *ölelget*

Tusu 2008.05.24. 16:53:15

Gratulálok, nagyon szép eredmény :]
Csak így tovább, előre is sok sikert. Mire te elkezded én pont végzek vele :D szóval bármi kérdésed lenne, kajabálj. Már ha meg nem buktatnak, höhö. :]
Republic, én 2 éve voltam Tállyán, ráadásul együtt vacsoráztam az egész zenekarral. Olyanok mint Ákos. Egyszeri és megismételhetetlen. Olyan emberek, akik mellett érzed, hogy mennyi mindent nem tudsz, és sehol sem vagy igazából. És a dalaik, a mélytől a magasig, mindig. Őszintén, nyíltan, érzelmekkel, intuíciókkal. Hát igen.
' ne tudja, ne értse senki, hogy miért '. És és ' ha még egyszer láthatnám, azt, amit egyszer láttam már ... '.
Puszillak, Északról.

Black Fairy 2008.05.28. 16:06:56

Köszi. Forró váltás vizsga ügyben. =)
Már hogy buktatnának, ugyanmár...=P=D

Felejthetetlen élmény lehetett... Valahogy az a szép az ő világukban, hogy felnézel rájuk és mégis annyira emberiek, néhány "sztárocskával" ellentétben...
Bár igazán nem ismerhetem őket, hiszen csak annyit látok, amennyit láttatnak egy fellépés alatt, ill. után... de az a kép engem meggyőzött... Emberek.

Ölellek, drága...
süti beállítások módosítása