HTML

*c.a.r.p.e. d.i.e.m.*

"Álom: éppen attól más, hogy merész, szabad, miként az ébrenlét sosem, hiszen elrejtett fiókok mélyére dugdosott képeket rángat elő; tör, zúz, ordít, megbosszulva a nappal fegyelmezettségét; megszínesíti a színtelent, a komisz varázsló. " Vavyan Fable

Visszhangot vert...

Miről is...

2008.08.11. 00:11 Black Fairy

David Jordan: Sun goes down


 


David Jordan: Sun goes down

Populáris, de nem érdekel, akkor is belemászott a fülembe még annak idején, mikor először hallottam, s azóta sem szándékozik távozni a repertoáromból. Dallamos, szövege nem egy nagy eresztés, de lehet, hogy pont ez a könnyedség fog meg benne, no meg az életérzés... =)
Eddig csak a zenét imádtam, de most megkerestem a klipet is. Nem vagyok az a tipikus olvadjunk-csávókért típusú, de D.J. halálosan aranyos... Nem érdekel, hogy buzi -e, annak mondják -e, akkor is édes. Nem jellemző jelző ez a számból, de nincs rá jobb szó. =P No meg persze egyedi is.  Angliában született, anyja spanyol, apja indiai.
Felénk miért nem rohangálnak ilyenek? =P

10 komment

Címkék: music


A bejegyzés trackback címe:

https://blackfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr78609999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tusu 2008.08.11. 21:34:21

Én is odavagyok a számért .. fúúú nagyon, és én sem vagyok ez az úristen kis-cuki-muki típus, de ő tényleg tündér ;)
És jó kérdés, hogy miért nem szaladgálnak errefelé ilyen másik nemből származó egyedek.
Majd írj a kis kiruccanásról :)
Puszik.

nÉvTeLeN 2008.08.12. 15:01:47

Nekem a srác annyira nem jön beh, de a szám az nagyon jó és eredeti!!:D Talán a srác azért nem jönn be nagyon, mert klipben nagyon buzis , így szokott pózolnih a barátnőm, ha fényképezik (aki 16 éves) ,de a mozgása az nagyon jó!!!Meg azt sem értem, h minek festi a körmét :S azt az emo srácok szokták, de ő nem emo...!!Szal akkor sztem csak buzi lehet... :(

Black Fairy 2008.08.12. 15:45:15

Tusu: Megnyugtattál, azt hittem csak én vagyok ilyen elvetemült... =P=)
Meg kellene őket kicsiny hazánkban honosítani. =D
Írok-írok.
Puszillak

Black Fairy 2008.08.12. 15:48:58

Ebben igazad van...A mozgása tényleg elég egyedi hím létére, de sebaj, talán ettől is különleges .
Alapból egyébként nincs bajom a buzikkal, sokszor kifinomultabb ízlésük van, mint egy-egy nőnek. Csak kár, h. elég sok helyes srác van, aki buzi... De hát ez van, a biológia néha ellenünk dolgozik.
=) Eddig egy csávót láttam, akin el tudtam fogadni a körömlakkot - ő sem volt emo- a többin egyszerűen rühellem... a körömlakk nőknek való. Ez csak az én szerény megítélésem.

zSámika · http://zsancess.spaces.live.com 2008.08.15. 16:19:21

én nagyom imádoom,és nembaj sztem h buzi...annyira szeretem!!Miért nincsenek ilyen egyedek itt is?? Ha már csak ezért is érdemes elmenni Londonba,ahol általában hétvégenként,(igaz csak egypár szám erejéig)de fellép...pls nézzétek&kommenteljetek a blogomon!!! Puszik:zS.
www.zsancess.spaces.live.com

Black Fairy 2008.08.16. 00:04:07

Egyelőre nem sikerült bejutnom a blogodba. Amint sikerül, kommentelek is... =)

zSámika · http://zsancess.spaces.live.com 2008.08.16. 12:18:01

hogyhogy nem tudtál bejutni? =( káár majd pls próbizd meg máskor...én a te blogodat ugy találtam meg hugyanaz az idédezet('ne nézz rám') van fennt nekem is mint neked...meg persze D.J.-s tartalom alapján...neked megvan a CD?én most próbálkozom a megvételével de nem nagyon megy...az összes számot lehúztam már,ha kell akk' szólj aztán majd megpróbálom vhol elküldeni...na akk' jó próbálkozást! =) Puszik:
zS.

Krisz 2008.10.20. 21:30:00

A szám nagyon jo mikor a TV-ben meghallottam nagyon megtetszett azóta ezt hallgatom. Amúgy azért mert festi a körmét attól még nem buzi mert a régi rockerek is festették a körmüket mégsem voltak buzik :P

Black Fairy 2008.10.20. 21:55:26

"Mert a zene az kell..." Még mindig éltet ez a szám.
A körömfestés persze nem vonja maga után, hogy az illető buzi. Ott a pont. Igen-igen a régi nagyok közt is akadtak ilyen különcök, ami nem is gond, milyen unalmas lenne,ha mindannyian egyformák lennénk...
A zene szempontjából viszont oly mindegy, hogy buzi vagy sem, a hangzás és az összhatás a lényeg, és ezekkel itt nincs is probléma. =)
süti beállítások módosítása