HTML

*c.a.r.p.e. d.i.e.m.*

"Álom: éppen attól más, hogy merész, szabad, miként az ébrenlét sosem, hiszen elrejtett fiókok mélyére dugdosott képeket rángat elő; tör, zúz, ordít, megbosszulva a nappal fegyelmezettségét; megszínesíti a színtelent, a komisz varázsló. " Vavyan Fable

Visszhangot vert...

Miről is...

2008.06.17. 22:44 Black Fairy

"Én az örök átutazó..."



Ákos: Hello

"Én szóra váltanám a gondolatot, de félek, hogy nem érdekel,
Sajnos nem állnak össze a mondatok,
Én nem ide jöttem, nem ezt akartam,
Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó,
azt, hogy minden bűnöm megbocsátható."

"Hiszed, vagy nem, egyszer hazajutok,
Nem látsz majd többé, hiányozni fogok..."

---------------------------------------------------
Közben már nyílnak, vagyis csak nyílnának az új ajtók, de én nem akarom látni, ahogy az ajtók kitárulnak. A hangjukat hallom. Jóleső érzéssel tölt el, de nem boldogít. Csak egy-egy percre. Talán. Szépek. Csillognak. Hívnak. Ezt látom csukott szememen át is. De nem kellenek. Most nem. Nekem a félig nyitva hagyott régi, ütött-kopott, nyikorgó vaskapum kell, amit épp a rozsda emészt. És nemcsak a kaput.
---------------------------------------------------

Egy levél. Boncza Berta Tabéry Gézához 1910-ből:

 

"Kis fiú! - Köszönöm a szereteted, de ne gondolj rólam többet, mint ami vagyok, szürke, sápadt kis küzdője az életnek, aki talán többet szenvedett, aki talán érzékenyebb, mint az átlagemberek; de aki önző, mint minden ember. Az, hogy szeretlek, talán az is önzés. - Érzem, hogy szeretetre van szükségem, és érzem, hogy ezt a szeretetet csak Te vagy képes nekem megadni. - Te vagy az első férfi, érted, az első, akiben megtaláltam a nagy csodát. A lelkedet imádom, érted, de nem lehet, nem szabad, az én szabaságomnak korlátai vannak, csak gondolataim, az érzéseim szabadok... Ne nézd azt, hogy nyomorult vagy, én is az vagyok, nézz előre küzdjünk egymásért, és ha nagyon elfáradsz, ha belesüllyedsz az élet piszkos realizmusába, én mindig melletted leszek, mint az inspirációd... Édes, kis szomorú, sápadt diákom, érezned kell minden szavamban, hogy végtelenül szeretlek,hogy nem akarlak elveszteni. Minden pillanatban Veld vagyok és azzal, hogy kutyámmá tettelek, érzed -e, hogy istenem vagy."

Memories:

 



B.B- Induljon a banzáj (live)
A kezdet kezdete után pár évvel... egy új Kezdet.

  



Ákos: Valami véget ért  
A Miénk (volt)... Mi választottuk. A számot. A Sorsunkat is. Talán.
The End? It can't be... It isn't. I know...

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://blackfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr95526283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tusu 2008.06.19. 12:40:59

" Ha fáj, fájjon még jobban .. "
Annyira tud az ember szeretni, mint amennyire fáj, ha múlófélben van, amiről azt hiszi, hogy örökké az övé. Birtokol, és birtokká válik. Ragaszkodik, félt, bízik, hisz, ad és kap, szeret, szeret és - talán - viszontszeretik. Nagyon fáj, tudom, hogy most nagyon fáj, mert Őt látod minden dalban, őt hallod minden hangban, őt látod minden egyes városlakóban, járókelőben, és hogy nem könnyű, mert örökké a részed marad .. de annak örülj, és próbálj emlékezni arra, hogy részese voltál, átélted, mi több, vele élted át .. minden perc ajándék, tudod jól, és kitartást, szép nyarat, és remélem, valamikor csak összefutunk ..

Tusu 2008.06.19. 12:41:30

Ákosról pedig nem ejtek szót, mindannyian tudjuk ...

Dior · http://myself.blogol.hu 2008.06.19. 15:39:14

Az ismeretlen, új valahol mindig rémisztő - de Édes, egyszer el kell engedni a Múltat. A saját érdekedben. Nem most, de hamarosan. Ha az a Múlt tényleg múlt. Amennyiben még a jelened, akkor maradjon a nyikorgó kapu - de egyszer új kaput kell kinyitnod és "elhasználnod".

Nagyon szeretlek, sok-sok ölelés és millió csók :*
süti beállítások módosítása