HTML

*c.a.r.p.e. d.i.e.m.*

"Álom: éppen attól más, hogy merész, szabad, miként az ébrenlét sosem, hiszen elrejtett fiókok mélyére dugdosott képeket rángat elő; tör, zúz, ordít, megbosszulva a nappal fegyelmezettségét; megszínesíti a színtelent, a komisz varázsló. " Vavyan Fable

Visszhangot vert...

Miről is...

2008.06.29. 23:12 Black Fairy

Üres?

Fáradt, de viruló fejjel huppantam le a gép elé. Holnap olvaslak Titeket.  Elöljáróban mindenkinek congrat, aki  sikeresen túlélte ezt az évet : levizsgázott, leérettségizett, vagy épp élete egy nehéz szakaszán jutott túl. 

Szerdán Tiszapartra kiülős- beszélgetős feeling. Éljen a rica. =) Vidám, de belül üres. Újszerű érzés volt, nem is értettem. Amióta erre a világra raktam kicsiny tappancsaim, mindig volt valami, ami betöltötte a szívem. Akkor nem éreztem semmit. Barátok és család fontos -ennyi tudatosodott bennem. Ez ment két napig. Nevettem, de a mosoly az arcomon a pillanat műve volt. Benn nem fájt, nem lángolt, de még csak nem is vert hevesen. Nothing. Mostmár tapasztaltam ilyet is. Csütörtökön HS7 ~ koncertfeeling kicsit kimozdított. Emlékes számoknál viszont azt hittem rosszabb lesz, de nem. Még az sem. Mondjuk ki : élveztem. =)  Volt Szörnyű gyerek, Mikor utoljára láttalak, Márta, Tudom, h. szeretsz titokban. Ergo a nagy kedvencek... =P Aztán Dél-Amerika, Hol van az a krézi srác (nemiskellmondanomhogyeztisimádom),Sajnálom etc. Csak az Ezután c. számot sajnáltuk, hogy lemaradt. Pedig az egyik csajszival az első sorban majd megfeszültünk érte, ordítottuk, visítottuk, felírtuk a táska hátuljára, úgy mutogattuk. Nem jött össze... =P No majd SZIN-en megbosszuljuk rajtuk. Hiányzott már ez a hangulat... =) Alter rulz.
Utána át a Laposra, körbeölelgetés. Fáradt vagyok, megyek haza. Csókolom. Otthon nagy magambarévedés, kérdéshegyek, nem értem magam életérzés, miért nem érzek semmit etc.  Hosszú éjszaka volt...

Hétvégén család. Továbbra is vidám. A régihez hasonló kiadás, csak jobb.Talán. Tapasztaltabb, teljesebb. 
Rájöttem, lehet, hogy ezt mostanra kellett kinőnöm. Elég volt talán 18 évig, hogy folyamatosan tűzben égett a szívem. Mert így volt. Hol kisebben, hol nagyobban, de állandóan megvolt az én kis motiváló lángom.  Lehet, hogy mostmár nincs erre szükség. Nem mindig.  'Csak' Néha. Meggyulladni, de akkor porig égni. Mostmár csak azért, akiért tényleg érdemes. 
Ahogy öregszem a szitámon a lukak egyre szűkebbek, egyre aprólékosabban szűrik ki a hordalékot, hogy a végén csak a kincs maradhasson fenn a maga tisztaságával. Élvezem ezt a tapasztalási folyamatot. Néha égbe visz, néha pokolba, de élek. Amit imádok.

-------------------------------------------------------
Olvasás alatt álló könyvek:
~Coelho: A zarándoklat
~Szabó Lőrinc verseskötet
~Varró D. Bögre Azúr
~Robotos: Az igazi Csinszka
~Hemingway: Az öreg halász és a tenger
~Ottlik: Iskola a határon

Pár kiemelten fontos az elolvasandó könyvek listájáról:
~Bulgakov: A Mester és Margarita
~Szerb Antal: Utas és holdvilág
~Marquez: Szerelem a kolera idején
~J.K.R. : H.P 7.
~Orwell: 1984
~Fable: Nászjelentés
~Csáth és Márai napló

Kölcsönkaptam és illene elolvasni:
~Alan O'Connor: A vas ideje
~Aalish D'mohlen: Homokszem csupán
(Majd meglátjuk mi lesz belőle...Kell nekem ennyi fantasy rajongóval körülvennem magam... =D) 

Szintén csak pár abból a hosszú listából, amiket meg kellene néznem:
~Holló
~Requiem for a dream
~Interjú a vámpírral
~Harcosok klubja
~Pillangó-effektus
~Amerikai história
~Láthatatlan
~Egy makultátlan elme örök ragyogása

-----------------------------------------------------------------------------
Megvan az alapötlet a média OKTV-re, a Szellemkép videóettűdhöz, valószínűleg egy vers adaptációt készítek majd. Viszont ez még nagyon kezdeti stádiumban lévő projekt, először is konkrét elképzelés kell, utána a megvalósítás.
Amellett pedig rengeteget fogok fotózni nyáron, csomó elképzelésem van, hogy milyen témákból lehetne jó diaporámákat csinálni, csak a beállításaimon még rengeteg csiszolnivaló van. Sebaj, hosszú a nyár... =)

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://blackfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr19545268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dior · http://myself.blogol.hu 2008.06.30. 20:31:32

*ölel* Örülök Neked. Minden irányból. Néha kell üresnek is lenni, néha jó csak lenni, és lebegni, és élni, és csak menni - tudattalanul, a Tudatosság felé :)

Coelho eme könyvét én is olvasom, és sook idézetem van már most. Nagyon sokat ad ez a könyv.
Örülök, hogy nem csak én nem olvastam el a hetedik kötetét Rowling anyának :D

~~
Hollót, Interjú a vámpírralt nagyon ajánlom ~ Requiem for a Dream kiborított nagyon durván. A zenéje erősen a lelkivilágomat marcangolja. Egyszer érdemes megnézni, mert... mert benne van minden. Az Élet, az öröm, a bánat, a felső tízezer, és a csóringer népek szenvedése és a halál... ~ nem utolsó sorban pedig egy Álom, amit mindannyian kergetünk...

*ölelés-ölelés*

Ps.: Megvannak SZINre a bérletek, pont ma vettem meg :D Már a szállást is foglaltam, so, 100 hogy ott leszünk :**

Black Fairy 2008.07.02. 10:01:27

Köszönöm, drága...

Hasonlóképpen vagyok ezzel én is, tegnap fejeztem be, imádom... mondanom sem kell, hogy rohadt jókor jött a könyv lelkileg... Coelhot imádom. Most jön majd a Tizenegy perc. Kicsit más, de az is jó lesz, beleolvastam már. Nem tudom, Te azt olvastad -e már, de biztos vagyok benne, hogy tetszene... =);)

SZINSZINSZINSZIN =D

Nashwa 2008.07.02. 14:15:26

Nászjelentést ne olvass b uszon ;) Tapasztalkatból mondom h néha hülyén néznek a hangosan röhögő emberre X)

Black Fairy 2008.07.05. 16:32:44

Értettem, köszi a tippet, ígérem, figyelek erre... =P=D

Dior · http://myself.blogol.hu 2008.07.05. 17:30:29

Olvastam 11 percet, és *---*
Sokak szerint kiszámítható, mint a Veronika meg akar halni, de szerintem meg nagy igazságokat mondd el nem mindennapi nyelven. Lehet nem szeretni - de mi akkor is maradunk a Love táborban :D
Most 3 könyv is van tőle itthon (Portobellói boszorkány, A zahír, A Piedra folyó partján ültem és sírtam).

Amit, illetve, akit nagyon ajánlok Neked, mert szertintem bejönne Neked is a sítlusa, a gondolatai, az elmélázása Coetzee :) Elég sok könyve kezd megjelenni magyar transzlációban, és érdemes elolvasgatni egy-két regényt, és elmélkdeni. Az egyik kedvencem Michael K élete és halála. :)

Black Fairy 2008.07.17. 19:28:42

A P. folyó partján ültem és sírtam nekem nem tetszett, szerintem már túlzottan erőltetett. Kíváncsi leszek a véleményedre... Könyvtár kifosztva Coelho ügyben nálunk =S Csak Az alkimista volt benn, azt pedig már ezer éve elolvastam. Kézhez kapom a 11 percet, és... lesz ám vigyor a fejemen rendesen, mivel már jó régóta tervbe van véve. =)

Köszönöm szépen a tanácsot, szívem. Örömmel veszem, ha ajánlasz filmet/könyvet/verset... bármit =) mivel megbízom az ízlésedben. ;)
Ölellek drága százszor és ezerszer

Ps. SZIN-ezd újra, SZIN-ezd újra az életed ha megfakulna... =D
süti beállítások módosítása