HTML

*c.a.r.p.e. d.i.e.m.*

"Álom: éppen attól más, hogy merész, szabad, miként az ébrenlét sosem, hiszen elrejtett fiókok mélyére dugdosott képeket rángat elő; tör, zúz, ordít, megbosszulva a nappal fegyelmezettségét; megszínesíti a színtelent, a komisz varázsló. " Vavyan Fable

Visszhangot vert...

Miről is...

2008.09.23. 16:48 Black Fairy

*12.*

Éljen a 12. évfolyam... pörögnek a napok, zajlanak az események és alig győzöm kapkodni a fejem. Élvezem, hiszen imádom azt, ha sodornak az események, s van, mit csinálni. Szeretek a céljaimért küzdeni - még ha fárasztó is. 
Tételezős órák sora -magyar, töri -, média fakt mostmár heti 2x, külön spanyolt is most fogjuk 1-ről 2-re emelni. Ha az iskolai média véget ér, akkor a 2 spanyol mellé bejön, még egy, amit az iskolai tanárom fog tartani. Azután szépen lassan irodalomból is be leszünk fogva, hogy készüljünk együtt is az OKTV-re. A Nyelvhelyességin túl vagyok, jól ment, bár nem jutottam tovább. Akkor elég jelentős kudarcként éltem meg, mára rájöttem, hogy ha még az országosra is kellett volna készülni az OKTV-k mellett, akkor már a zárt osztályra járhatnék haza. Időközben az általam örömmel bevállalt 3 OKTV mellé jött még 2... =S Hiszen töri tanárom kitalálta, hogy nekem mennem kell töriből is, és önkényesen fölírt, úgyhogy nem volt visszaút. Spanyolból ugyanez történt. Mostmár ez van. Közöltem minkettővel, hogy nekem szívem-lelkem a magyaron és a médián, úgyhogy ne várják, hogy ezek mellett tudjak készülni. Még így is azt mondták, hogy fussuk meg. Ők érzik, mindenesetre jólesett, hogy ennyire fontos számukra a résztvételem. Megtisztelő, hiszen spanyolból csak velem játszották ezt el, töriből sem sokunkkal - jelezném a többiek önszántukból mentek, csak engem sikerült ilyen aljas módon felírni. Sebaj, akkor is szeretjük, még ha néha kicsit makacs is... =P=D

Média OKTV-s, érettségis felkészítő külön van a pénteki foglalkozástól, de hihetetlenül sokat ad. Érzem, hogy minden elhangzott szóval, megfigyelt snittel több leszek. Egy egészen új világ tárul ki a szemeim előtt. Kezd kikristályosodni előttem a kisfilmem forgatási rendje + szinopszisa. Tanárnő támogatta a Szellemkép c videoettüdre vonatkozó adaptáció ötletemet. Hatalmas támaszt nyújt. Az esszé pedig Hitchkock lesz Hátsó ablak VS Hátsó ablak remake. Izgalmas lesz. Ráadásul a két téma tökéletes egységet fog bennem alkotni a forgatások és filmnézések  végére. *kalandrafel*

Nyelvtan OKTV: naplótéma
Eddig túl vagyunk: Márai, Csáth, Kosztolányi 
Folyamatban: Anna Frank
Továbbiak: Loading... =P *instrukciókra várva*

Magyar: Ady forever and after

Töri: Egyik sem hoz igazán lázba, úgyhogy egyelőre passzolok... Talán a 2. ha már muszáj választani.

A pályamunkák témái:
1. Földrajz és történelem – 15-16. századi szerzők leírása Magyarországról
2. Reformkori magyar utazók Nyugat-Európa- és Amerika- képe
3. Sportélet, sportegyesületek lakóhelyemen 1945-1990 között
 
 

Október 4. esküvő
Október 10. Metal Feszt =)
Október 22-től szünet Birtday parties with my friends...=P=D
November 5. töri OKTV
November 7.  nyelvtan OKTV
November 10. irodalom OKTV
December 3. spanyol OKTV
Január 14. média OKTV beadási határidő
Január 16. szalagavató

Etc. =)

Mozgalmas évünk lesz (sőt már van is... =) Ma éppen két atom erős kávé, egy energiaital van bennem, de megyek vissza a Ricorémhoz mindjárt szerintem, mert még kell valami az életben maradáshoz... =P=D

Azért a bulizás sem elhanyagolható. Bár tegnap nem tudtam elmenni Kaukázusra... *vérzikaszíve*
Utóbbi időben: Várazunk *kedves kis vendéglátóipariegységünk*, méltóan megünnepeltük Endim 18. szülinapját - great party-, halléfőző feszt, pálinka feszt, Mamma Mia - szeretjükazabbát-. Nem kell félteni, hogy besavanyodok... =P=D 
 

Kitartást minden sorstársamnak + alattam/fölöttem járó "szenvedő" nebulónak... =)
Éljenek a gimis évek. <3

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://blackfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr18677817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eclipse 2008.09.25. 19:02:24

mindig is csodálni fogom az optimizmusod és a dolgokohoz való hozzáállásod...

kéne csinálni megint egy fényképezős napot... de csak ha be tudsz szorítani. :$

Black Fairy 2008.09.25. 21:40:15

Gracias... igyekeztem hatni ilyen irányban Rád, de sajnos még kevés sikerrel... *sosemadomfel - jegyezd meg. =P*

Persze, a most hétvége egy merő káosz, de jövő hétre mgpróbáljuk összehozni. Nekem is szükségem lenne rá... =) Suliban nem tudunk olyan "meghitten" együtt lenni... sürgős pótlást igényel. ;)
Hugs
süti beállítások módosítása