HTML

*c.a.r.p.e. d.i.e.m.*

"Álom: éppen attól más, hogy merész, szabad, miként az ébrenlét sosem, hiszen elrejtett fiókok mélyére dugdosott képeket rángat elő; tör, zúz, ordít, megbosszulva a nappal fegyelmezettségét; megszínesíti a színtelent, a komisz varázsló. " Vavyan Fable

Visszhangot vert...

Miről is...

2008.05.11. 12:17 Black Fairy

The Clash - Should I stay or should I go




Amikor az emlékek nem hagynak nyugodni... és a legrosszabb, hogy az ember  gyarló leánya még élvezi is ezt. Egyelőre.  Viszont örülök, annak, ami van. (akivan) 

"Hello, hello, nem tűntem el,
Csak egy távoli bolygón jártam lehunyt szemekkel.
De kinyílt lassan a szem,
Most is rád ragyog,
Könny reszket benne,
Mert látom, hogy vak vagyok."

"...egy kérdésre vár csak a válasz, / a titkod hadd legyek én..."

"Keresd a választ/ meg azt, aki téged választ,
Aki meg súgja, / hogyan tápláld újra,
Az a tűz nem aludt ki még..."

 "...ha engem faggatsz akkor
nem vagy biztos magadban..."

"Alattomos, pedig a szemedbe néz,
Arra megy ő is amerre mész
Addig rázza, csörgeti a farkát
Miatta téped le az almát..."

"Hiszed, vagy nem, egyszer hazajutok,
Nem látsz majd többé, hiányozni fogok..."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blackfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr8463596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása