HTML

*c.a.r.p.e. d.i.e.m.*

"Álom: éppen attól más, hogy merész, szabad, miként az ébrenlét sosem, hiszen elrejtett fiókok mélyére dugdosott képeket rángat elő; tör, zúz, ordít, megbosszulva a nappal fegyelmezettségét; megszínesíti a színtelent, a komisz varázsló. " Vavyan Fable

Visszhangot vert...

Miről is...

2008.08.14. 19:23 Black Fairy

My diaries

 

Életem pár kötetben... =)
Balról jobbra van időrendbe rendezve, úgyhogy az új jövevény a  kis barna csíkos. A kedvencemet most fejeztem be, nemcsak azért szívemhez közeli, mert temérdek kedves emléket őriz, hanem azért is, mert előre éreztem még a megírása előtt, hogy Ő lesz a favourite one.Így is lett. Szerelem volt első látásra. Mert mégis csak a piros pöttyös az igazi... ;) 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://blackfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr99616187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

midori 2008.08.15. 22:28:49

punk? te? [: jujj...megnéztelek volna akkor. [:

az első mintája nagyon, de nagyon tetszik... hogy hogy nem kockás az új? [:

Black Fairy 2008.08.16. 00:07:55

Hopsz... =P Mik ki nem derülnek, ha az ember lányának elkezdik olvasni a blogját... ;)

Én is imádtam, egy régi kedves barátnőmtől kaptam, akivel sajnos mára megszakadt a kapcsolat, de a napló örökre őrzi az emlékét.

=P=) Jó kérdés. Nem találtam sajnos... =( Naplót úgy nyitok, hogy a kis könyvet vagy kaptam egy fontos személytől, vagy szerelem első látásra. No most a csíkosba valamelyest beleestem, mert feelinges, meg tudtam, hogy fel tudom dobni. Volt még egy esélyes jelölt: sörös üveg volt rajta és a cseppek, amik legördültek az üveg oldalán kidomborodtak...

Black Fairy 2008.08.16. 00:08:34

Viszont az túl alkesz lett volna naplónak. =P

midori 2008.08.17. 13:39:20

olyat én almásban láttam. [x
a sör jobb. [x de csak néha. :P

Black Fairy 2008.08.17. 14:58:33

Tudom, milyen az. Egyik barátnőmnek is olyan van. Ez nálam kizáró ok... =P Pasikon és naplókon nem veszünk össze. =D

Kimondta, kimondta! Ez történelmi pillanat... =P

midori 2008.08.18. 11:43:04

[x

pasikon miért is vesznénk össze? hülyeség lenne....

és kimondtam. azaz inkább leírtam. >> írásos bizonyítékod van róla. xD
süti beállítások módosítása