HTML

*c.a.r.p.e. d.i.e.m.*

"Álom: éppen attól más, hogy merész, szabad, miként az ébrenlét sosem, hiszen elrejtett fiókok mélyére dugdosott képeket rángat elő; tör, zúz, ordít, megbosszulva a nappal fegyelmezettségét; megszínesíti a színtelent, a komisz varázsló. " Vavyan Fable

Visszhangot vert...

Miről is...

2008.06.06. 16:43 Black Fairy

Deja vu

Érzelmi hullámvasút. Kérdések,miket az ember oly rég forgat a fejében. Lejátszott beszélgetések  - amik csak arra várnak, hogy a valóság talajára léphessenek.

Az egyik: Bizonytalanság - legalább nem üresség.
A másik: -Deja vu- Felkavartál. "Ne kérdezd miért..." Mégis kellett, hogy újra lássalak, Te "édes mostoha"... Nem ment. Még komolyodj, addig én álmodom...
Röpködő kérdőjel-halom az életem most. Érzelmi káoszomból jelentem boldog vagyok. És tényleg. Imádom, ha zajlik odabenn valami, mikor dúl a vihar, s talán ki is tép egy darabot az üvöltő szél, mit bánom én. Az idill unalmassá válhat. Én így imádok élni...

Kicsit más. Túl az Édes Anyanyelvünk 1. fordulóján. Az iskolai fordulót megnyertem, úgyhogy ősszel jöhet városi/megyei. Azt hittem, innen helyből az országos jön, de felvilágosítottak, hogy félre lettem informálva. Újabb kihívás... =)

Jún. 23. vagy 24. angol érettségi, szóbeli.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://blackfairy.blog.hu/api/trackback/id/tr40507045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b.a. 2008.06.07. 10:56:47

Nahát, gratulálok. Mi volt ez a verseny? Mi volt a feladat?

Dior · http://myself.blogol.hu 2008.06.10. 18:51:06

*ölel*
Sok sikert mindehez - hamarosan látlak Édes. Addig pedig tesszük, amit tennünk kell. Olykor fáj, máskor pedig épp repülünk - így van ez. A fájdalom mindenki osztályrésze, az nem mindegy, hogyan kezeljük azt.

Black Fairy 2008.06.10. 23:22:44

Köszi, igazából nyelvhelyességi verseny volt 2 fordulóban. Szóbelin 4 témában+műfajból kellett választani, és 3 percben elővezetni a mondókánkat. Én speciál fejtegetés műfajában beszétem a Mi leszek ha nagy leszek c. nagyszerű témáról... Kicsit elvonatkoztattam. Bejött... =)
Írásbelin rámentek közmondások, szólások, szinonímák ismeretére, kiegészítve egy-két "hogy mondjuk egyszerűbben" típusú feladattal.

Dior: Drágám... köszönöm, hogy erőt adsz! Ölellek százszor, nemsokára élőben is. Energy addig is megy...
süti beállítások módosítása